Bewuste Visweek

BEWUSTE VISWEEK


Wat echte visliefhebbers doen? Die kiezen voor blauw en groen. Dit door Snoostorm gecreëerde thema en campagneconcept was het uitgangspunt voor alle retail- en social activiteiten voor de Bewuste Visweek, een samenwerkingspact tussen WNF Nederland en België, MSC en ASC. Met de ‘Bewuste Visweek’ wordt elk jaar in de retail de duurzaam gevangen vis en de verantwoord gekweekte vis van de twee grootste viskeurmerken ter wereld onder de aandacht gebracht.

Naast alle retail activiteiten creëerden wij ook het PR-plan en de social media strategie: de Seafood Challenge. In een online documentaire van 5 episodes volgen we de 2 Michelin chefkoks van restaurant Pure C in Cadzand en Va et Vient in Kortrijk die aan boord van een vissersboot de strijd aangaan om de lekkerste visrecepten te bereiden met MSC en ASC-gecertificeerde vis.

Voor het social influencers deel van het concept werden foodbloggers en vloggers in Nederland en België uitgenodigd voor het Captains dinner om na afloop van de Seafood Battle de recepten van de chef koks zelf te proeven. Supermarkten in Nederland en België konden de online documentaire op hun eigen social kanalen inzetten en de door Snoostorm ontwikkelde activaties rondom de Seafood Challenge inzetten. Meer dan 90% van de supermarkten in Nederland deed mee.

CAMPAGNE MIDDELEN

Social Content

Instore

PR

Influencers



© 2018 Snoostorm Amsterdam. All rights reserved