Praxis

OPENING PRAXIS MEGASTORE



Ontwikkel een ‘stock’-campagne die altijd klaar ligt voor (her-)openingen van Praxis filialen door het hele land zodat niet elke retailer zelf iets hoeft te doen. Bij een (her-)opening van een praxis filiaal komt de lokale retailer niet verder dan een IM in lokale media met een mededeling: ‘Binnenkort (weer) geopend’. Om meer ruchtbaarheid te geven aan de (her-)opening EN om ook de merkwaarde van Praxis te communiceren is een aanpak nodig die meer opvalt en die in ieder filiaal gebruikt kan worden.

Binnenkort geopend de beste bouwmarkt van Nederland in jouw buurt. Ofwel.....stel de klus nog even uit. In lokale media zien we advertenties van bouwvallen en krotten die hoognodig opgeknapt moeten worden. Maar je moet nog even wachten... Om verder een hype te creëren bij de (her-)opening introduceerden we de ‘Gouden Hamer’-actie. Op de openingsdag verstopten we ergens in het schap een gouden hamer. Wie hem vond kreeg een klusbon t.w.v. 250 euro om zijn uitgestelde klus dan nu toch echt uit te voeren.


CAMPAGNE MIDDELEN

Print

Abri's

Busreclame

Folder




© 2018 Snoostorm Amsterdam. All rights reserved