Schiphol Excellence parking

SCHIPHOL EXCELLENCE PARKING


Introduceer de nieuwe, exclusieve Schiphol Excellence Parking. Doelgroep: top van de zakelijke reizigers, zoals CEO's en

CFO's met een hoge bezoekfrequentie en de beïnvloeders zoals PA's, directiesecretaresses, officemanagers.

Strategie/concept: De propositie exclusiviteit en snelheid is vertaald in het concept "The art of fine parking".

Laat de zeer kritische doelgroep "The art of fine parking" zelf ervaren en maak van hen ambassadeurs die dit doorvertellen ("ons geheim") binnen hun community. Middelen: o.a. QR-art coding schilderijen, videomailings, videobrochures,

free trial,art events in de parking, "tell your CEO"-digicards voor de beïnvloeders en een online loyalty programma voor beslissers en beïnvloeders.

CAMPAGNE MIDDELEN

QR-art coding schilderijen

Video card

Free trial

Art events in de parking

"Tell your CEO"-digicards voor

de beïnvloeders

Online loyalty programma voor beslissers en beïnvloeders


NOMINATIE

SAN



© 2018 Snoostorm Amsterdam. All rights reserved