MIJN PROJECTEN


Hier is een selectie van mijn werk. Wil je meer zien? Laten we dan koffie drinken!

INTRODUCTIE AQUAFRESH ULTIMATE


Aquafresh Ultimate tandpasta is een tandpasta die meer in je mond ziet dan andere tandpasta’s omdat het op plekken komt waar andere tandpasta’s niet komen. Op zich een uitdagende propositie voor een campagne. Helaas was de doelgroep weer als altijd: moeders met kinderen. Om onszelf meer vrijheid te geven draaiden we het om en kozen voor: kinderen met moeders. Hierdoor konden we een game ontwikkelen die je zowel op je mobiel met augmented Reality card kon spelen als thuis op internet.


CAMPAGNE MIDDELEN


TVC / Print

Online Advertising / Social media

Instore Communicatie

Sample Teams

Non Spot Advertising

Branded Content


KLANT


Aquafresh / GlaxoSmithKline


BEKRONING


Silver Dutch Game Award

Aquafresh 1
AQF_oops
AQF scan kaart1
AQF scan kaart2
AQF Happy ending
AQF AR kaarten
AQF POS
AQF_online game

BEWUSTE VISWEEK


Wat echte visliefhebbers doen? Die kiezen voor blauw en groen. Dit door Snoostorm gecreëerde thema en campagneconcept was het uitgangspunt voor alle retail- en social activiteiten voor de Bewuste Visweek, een samenwerkingspact tussen WNF Nederland en België, MSC en ASC. Met de ‘Bewuste Visweek’ wordt elk jaar in de retail de duurzaam gevangen vis en de verantwoord gekweekte vis van de twee grootste viskeurmerken ter wereld onder de aandacht gebracht.


Naast alle retail activiteiten creëerden wij ook het PR-plan en de social media strategie: de Seafood Challenge. In een online documentaire van 5 episodes volgen we de 2 Michelin chefkoks Syrco Bakker en Matthias Speybrouck van restaurant Pure C in Cadzand en Va et Vient in Kortrijk die aan boord van een vissersboot de strijd aangaan om de lekkerste visrecepten te bereiden met MSC en ASC-gecertificeerde vis.


Voor het social influencers deel van het concept werden foodbloggers en vloggers in Nederland en België uitgenodigd voor het Captains dinner om na afloop van de Seafood Battle de recepten van de chef koks zelf te proeven. Supermarkten in Nederland en België konden de online documentaire hun eigen social kanalen inzetten en de door Snoostorm ontwikkelde activaties rondom de Seafood Challenge inzetten. Meer dan 90% van de supermarkten in Nederland deed mee.

CAMPAGNE MIDDELEN


Social Content

POS

Tastings

PR

Influencers


KLANT


MSC en ASC

WNF Nederland en België

seafood battle
seafood battle 0
seafood battle 2
seafood battle 3
seafood battle 4
logo visweek

VOEL JE WEER KIND IN HET SPEELBOS


Hoe maak je als Staatsbosbeheer aan de politiek duidelijk dat er nog veel meer Speelbossen moeten komen? Als accountmanager van Staatsbosbeheer op audiëntie gaan naar provincies met een powerpoint van 84 slides? Gaap! Slaap! Wij stuurden de accountmanager daarom op pad met digitale toolkit en een missie: ambtenaren en politici zich weer even kind laten voelen door hen virtueel het Speelbos in te sturen met een 360-graden film. Na het laten ervaren van klimmen, water spelen, hut bouwen hoefde de accountmanager zijn betoog alleen nog maar in te koppen. Wij rekenen dus op meer Speelbossen de komende jaren!

CAMPAGNE MIDDELEN


Digital toolkit,

VR video content


KLANT


Staatsbosbeheer



SBB cardbox
sbb1
sbb2
sbb3
box
cardbox

AMSTERDAM MARATHON GOUDEN VETER ACTIE


Creëer de ultieme runners high door twee zaken te combineren waardoor je je goed voelt: hardlopen en een goed doel steunen. Koop je eigen paar Gouden Veters, draag ze tijdens jouw TCS Amsterdam Marathon-run en steun zo het onderzoek naar kanker van VUmc CCA.



CAMPAGNE MIDDELEN


Online

Print

outdoor


KLANT


VUmc Cancer Center Amsterdam





VUmc abri 1
VUmc key vis

DESIGNED FOR YOUR OWN TASTE


De koffie die de Philips Saeco XELSIS maakt is perfect en is helemaal afgestemd op jouw smaak. Daarnaast ziet het apparaat er ook nog eens bijzonder fraai uit. In een retail activatie leggen we daarom nadruk op het design. En de goede smaak van de gebruiker. Letterlijk en figuurlijk. Want als je de Philips Saeco XELSIS koopt, krijg je 2 zelf ontworpen en 3D geprinten espresso kopjes cadeau. Ofwel: Philips Saeco, designed for your own taste.


CAMPAGNE MIDDELEN


Instore

Online

PR

Influencers


KLANT


Philips



Saeco_Xelsis_SM7685-00_1.download
Philips_3d printing
Philips_3D bekers

BILDER & DE CLERCQ


Briefing: van Bilder & De Clercq's unieke winkelformule (per gerecht afgepaste ingredienten bij elkaar) naar online bestellen. Uitdaging: reputatie van andere maaltijdboxen helpt niet en openen van meerdere winkels buiten Amsterdam was geen optie. Daarom ontwikkelde Snoostorm een strategisch plan uitgewerkt in een timeline met meerdere contactmomenten. Hieronder afgebeeld 2 van de 8 contactmomenten. 1) De Linkedin beroepsprofiel gerichte aanpak. 2) What's in de name aanpak. Want niet alleen topkoks kunnen lekker koken. Dankzij de recepten van Bilder & De Clercq kunnen veel meer mensen dat. Eenvoudig, snel en zonder waste.


CAMPAGNE MIDDELEN


Print

Outdoor posters

Social media ads


KLANT


Bilder & De Clercq





De-clercq3(1).jpg-1600x900
Bilderendeclerq social ads
Koken als een chef

AMSTERDAM BREWBOYS


Amsterdam Brewboys gestart in 2014 met eigen gebrouwde lokale bieren en een kick-ass attitude, was het na een onstuimige introductie tijd voor de volgende stap in professionalisering. Bring in: Snoostorm! Vandaar een complete re-branding en nieuwe namen voor de bieren. Alles op zijn kop en samengvat in een Brand Bible.


BRANDING & DESIGN


Logo

Huisstijl

Brand Bible

Verpakking


KLANT


Amsterdam Brewboys



flesjes 2
achterkant
dopjes
ABB
brandBilble

PRITT KNUTSELWERELD


Pritt staat voor knutselen, plakken en knippen. Maak dit bekend en relevant onder jonge kinderen. Zij zijn immers de klanten van de toekomst. Daarom brengen we het analoge knutselen in de digitale wereld: offline meets online. De volledig in elkaar geknutselde site knutselwereld.nl. Vol knutseltips, 3D tools en knutselgames.


CAMPAGNE MIDDELEN


Online

TVC

Print

Instore


KLANT


Pritt / Henkel


BEKRONING / NOMINATIE


ADCN

SPIN Awards

Esprix

IMC

Eurobest

FWA

pritt
Pritt 2
Pritt 3
9)schapkaart

FINNISH HIDEAWAYS


Zoek je rust en ruimte? Finnish Hideaways verhuurt vakantiehuizen verborgen in de bossen van Fins Lapland. Hier kun je even ontsnappen aan de dagelijkse drukte. Even weg van overvolle agenda’s en verplichtingen. Terug naar de natuur en weer even flink opladen. Snoostorm is niet alleen groot fan van Finnish Hideaways maar ontwikkelde ook de huisstijl en website:-). 


DESIGN


Logo

Huisstijl

Website

Social media content



FH site
FH 2
FH adv 1
FH adv 2
FH adv 3

PSP WHITE IS COMING


Met de introductie van de Playstation Portable White-edition mocht de PSP wel een leuk hebbedingetje voor fashionistas worden vond de klant. Ok, als hij maar wel stoer blijft vonden wij (ism Enrico Bartens). Daarom de introductie-campagne ‘White is coming’. Lekker uitdagend. In een serie van 20 verschillende billboards zagen we de harde strijd tussen de oude PSP black en the new girl in town. De campagne was puur bedoeld voor Nederland. Maar binnen 2 weken was het een hot item op zenders als CNN en Fox-news.


CAMPAGNE MIDDELEN


Print

Outdoor


KLANT


Sony Playstation


FOTOGRAFIE


Andy Tan


BEKRONING


Epica



PSP 1
PSP2
PSP3
PSP4

ABRACADABRA


Het ROC geeft cursussen aan werkgevers hoe om te gaan met analfabeten in de werkomgeving. Om werkgevers direct te confronteren met de ernst van de problematiek (1 op 10 werknemers heeft een probleem!) hebben we voor 1 dag de orignele cover van De Pers vervangen door  een cover met enkel abracadabra tekst. Naast regionale verspreiding werd deze editie ook gesampled bij kantoren en ministeries. Binnen in De Pers een kaart met uitleg en gegevens over de cursus die het ROC geeft. Resultaat? 5000 extra inschrijvingen voor de cursus binnen 2 weken.


CAMPAGNE MIDDELEN


Print

Mailing

Event


KLANT


Stichting Lezen en Schrijven


BEKRONING


SAN

Esprix

IMC

ROC1
ROC 2
ROC 3
ROC4
ROC5

CLF, A STORE WITH A STORY


In opdracht van Hivos / Stop kinderarbeid werd het fashionlabel CLF ontwikkeld. CLF staat voor Child Labour Free zones en is naast een label ook een winkel waar kleding en modeaccesoires worden verkocht die gegarandeerd zonder kinderarbeid zijn gefabriceerd. Allemaal high-fashion, dus geen jutezakkentruien en gebreide tassen van Peruaans angora-wol uit het hooggebergte! Alle producenten die kindvrij produceren mogen zich –na controle- bij CLF aansluiten. In het kader van ‘geen merk zonder communicatie’ deden we uiteraard ook alle instore, online en above the line ideeën.


CAMPAGNE MIDDELEN


Print

Outdoor

Online Advertising

Social media

Pop-up store

Instore Communicatie

PR


KLANT


Hivos / Stop kinderarbeid



CLF_abri en adv
Clf-store
CLF label
CLF_PR
abri

MOBILE GAME


KPN Hi met Plug’n Play stand aanwezig op Pinkpop, een plek waar bezoekers hun telefoon konden opladen zodat zij alles met hun vrienden konden blijven sharen. Om dit bekend te maken aan onze doelgroep, ontwikkelden we een lekkere klassiek uitziende mobile game waarmee je kaartjes voor dit festival kon winnen. 


CHAMPAGNE


Mobile game

Online banners


KLANT


KPN Hi



Hi Kpn
Kpn stand

MET PERFAX TERUG NAAR DE NATUUR


Perfax is niet alleen het krachtigste behangplaksel, maar ook de meest duurzame. Vandaar deze groene activatie. Inclusief een nieuw mediamiddel: wildbehangen. Op Internet werd de groene boodschap uitgedragen door een motion-tracking game waarbij je een stukje natuur (een vogel die dmv je webcam op je hand moest landen) in je huiskamer bracht.


CHAMPAGNE MIDDELEN


Outdoor wild(behang)plakken

Online


KLANT


Perfax (Henkel)







perfax_3
perfax 2
perfax_4
perfax_5
terug naar de natuur2

LOCTITE, TWEEDE LEVEN


Loctite Super Glue plakt van alles. Van hout en metaal tot steen en ijzer. En het plakt wel heel erg goed. Sterker nog, met Loctite geef je alles wat kapot is weer een tweede leven.


CHAMPAGNE MIDDELEN


Print

Posters


KLANT


Loctite Henkel


Fotografie


Fulco Smit Roeters



Loctite Titanic
Loctite wt ss

Snoostorm 2019 - All rights reserved